Succesvolle E&A-beurs
05 juni 2015
op
op
De op 2, 3 en 4 juni gehouden elektronicabeurs Electronics & Automation viel dit jaar bijzonder goed in de smaak bij de (merendeels professionele) bezoekers. Ondanks een grote treinstoring op dinsdagmorgen wisten bijzonder veel bezoekers hun weg naar de Utrechtse Jaarbeurs te vinden.
Op de beurs waren zo'n 140 bedrijven aanwezig op het gebied van elektronicaproductie, meetapparatuur, software en componenten. Op een live-productielijn werd tijdens de beursdagen een gadget, de E-brace, opgebouwd. De bezoekers konden alle onderdelen van deze E-brace bij verschillende stands verzamelen en vervolgens mee naar huis nemen. Hiervoor was weer veel belangstelling.
Elektor was op deze beurs met een eigen stand en een flinke bemanning aanwezig. En dat was maar goed ook, want drie dagen lang liep het storm op onze stand en kregen we nauwelijks tijd om adem te halen. Massa's Elektor-leden kwamen een presentje ophalen (een felbegeerde elektronicaliniaal en een koffiemok met Elektor-opdruk). Daarnaast was er veel belangstelling voor de Elektor-boeken en de getoonde prototypes en producten. En natuurlijk waren er ook de nodige bezoekers die graag een praatje wilden maken met de aanwezige redacteuren en ontwerpers.
Elk jaar wordt door de FHI, de organisator van deze beurs, de Marketing Communicatie Cup uitgereikt aan de exposant die de meeste bezoekers via mail-acties weet "binnen te halen". De cup ging ook dit jaar weer naar Eurocircuits die dit al jaren achtereen weet klaar te spelen. Heimelijke winnaar was echter Elektor met meer dan 1000 registraties, dat daarmee de andere exposanten ver achter zich liet. Maar aangezien we als mediapartner mee deden aan de beurs, telde dit niet mee in de officiële telling en kregen we alleen een eervolle vermelding (wel met een fles champagne die Chantalle Reuling van Elektor NL in ontvangst mocht nemen, zie foto).
Op de beurs waren zo'n 140 bedrijven aanwezig op het gebied van elektronicaproductie, meetapparatuur, software en componenten. Op een live-productielijn werd tijdens de beursdagen een gadget, de E-brace, opgebouwd. De bezoekers konden alle onderdelen van deze E-brace bij verschillende stands verzamelen en vervolgens mee naar huis nemen. Hiervoor was weer veel belangstelling.
Elektor was op deze beurs met een eigen stand en een flinke bemanning aanwezig. En dat was maar goed ook, want drie dagen lang liep het storm op onze stand en kregen we nauwelijks tijd om adem te halen. Massa's Elektor-leden kwamen een presentje ophalen (een felbegeerde elektronicaliniaal en een koffiemok met Elektor-opdruk). Daarnaast was er veel belangstelling voor de Elektor-boeken en de getoonde prototypes en producten. En natuurlijk waren er ook de nodige bezoekers die graag een praatje wilden maken met de aanwezige redacteuren en ontwerpers.
Elk jaar wordt door de FHI, de organisator van deze beurs, de Marketing Communicatie Cup uitgereikt aan de exposant die de meeste bezoekers via mail-acties weet "binnen te halen". De cup ging ook dit jaar weer naar Eurocircuits die dit al jaren achtereen weet klaar te spelen. Heimelijke winnaar was echter Elektor met meer dan 1000 registraties, dat daarmee de andere exposanten ver achter zich liet. Maar aangezien we als mediapartner mee deden aan de beurs, telde dit niet mee in de officiële telling en kregen we alleen een eervolle vermelding (wel met een fles champagne die Chantalle Reuling van Elektor NL in ontvangst mocht nemen, zie foto).
Read full article
Hide full article