PREMIUM Wat is premium
Elektor presenteert: Smart Marketing for Engineers Workshop Tour
03 april 2017
op
op
Met Rebecca Geier
Met trots presenteert Elektor de Smart Marketing for Engineers Workshop Tour. Deze anderhalve dag durende marketingworkshop wordt in juni 2017 in Berlijn, München, Aken en Eindhoven gehouden. Als u een zakelijke beslisser bent, of in het marketingteam van uw bedrijf contacten onderhoudt met een technisch publiek zoals ingenieurs, productontwikkelaars en wetenschappers, dan is deze workshop voor u! Om te registreren kunt u het formulier hieronder gebruiken.
Na afloop van de workshop beschikt u over:
Samenvatting:
Met een toenemend aantal marketingkanalen en een verschuiving van het koopproces in de richting van ‘online’, is marketingplanning een kritische factor geworden voor het genereren van zakelijk succes en ROI. Tegenwoordig staan business- en marketingverantwoordelijken voor lastige keuzes: Hoe zorg ik dat mijn bedrijf online wordt gevonden? Blijf ik op dezelfde manier aan beurzen meedoen, of verklein ik mijn aanwezigheid en ga ik meer investeren in SEO? Ga ik meer content en video’s creëren of adverteer ik op LinkedIn? En deze dilemma’s zullen zich blijven voordoen. Deze workshop, waarin gebruik wordt gemaakt van een bewezen, op research gebaseerde methodiek voor het sturen van de vraag en het creëren van verkoopkanalen, helpt u om deze en andere vragen te beantwoorden.
Programma – Dag 1 (09:00 – 16:00):
Programma – Dag 2 (09:00 – 13:00):
Over Rebecca Geier
Rebecca heeft meer dan 25 jaar wereldwijde marketingervaring in technische en wetenschappelijke markten. Door de redactie van het Wall Street Journal werd zij verkozen tot een van de tien meest innovatieve ondernemers in de Verenigde Staten. In 2016 publiceerde Rebecca haar eerste boek: Smart Marketing for Engineers: An Inbound Marketing Guide to Reaching Technical Audiences. Voordat zij mede-oprichter werd van TREW Marketing, gaf Rebecca leiding aan marketing-programma’s bij verschillende technologie- en marketingbedrijven en was zij gedurende veertien jaar lid van het Marketing Leadership Team van National Instruments. Rebecca geeft regelmatig lezingen over effectieve marketing voor technische doelgroepen.
Aanmelden:
Thema: Smart Marketing for Engineers
Doelgroep: Leidinggevenden en medewerkers in een marketingteam die contacten onderhouden met een technisch publiek zoals ingenieurs, productontwikkelaars en wetenschappers.
Taal: Engels
Workshop-locaties:
Deelnamekosten: € 1.750,00 (incl. BTW)
10% korting voor Elektor Green- en Goldleden
Lunch, workshop-documentatie en deelnemerscertificaat zijn in de prijs inbegrepen.
Hebt u nog vragen? Stuur een email naar events@elektor.com
Met uw aanmelding gaat u akkoord met de deelnamevoorwaarden.
Met trots presenteert Elektor de Smart Marketing for Engineers Workshop Tour. Deze anderhalve dag durende marketingworkshop wordt in juni 2017 in Berlijn, München, Aken en Eindhoven gehouden. Als u een zakelijke beslisser bent, of in het marketingteam van uw bedrijf contacten onderhoudt met een technisch publiek zoals ingenieurs, productontwikkelaars en wetenschappers, dan is deze workshop voor u! Om te registreren kunt u het formulier hieronder gebruiken.
Na afloop van de workshop beschikt u over:
- Een plan met prioriteiten voor marketing-investeringen
- Een concept voor een campagne- en content-marketingplan
- Klantenprofielen
- Een overzicht van content-thema’s en specifieke onderwerpen
- Sleutelwoorden
- Een plan voor content-hergebruik om uw acties te versterken
- Actieplannen om in iedere fase van het proces de betrokkenheid en conversie te sturen
- Performance-indicatoren voor het meten van marketing-ROI
Samenvatting:
Met een toenemend aantal marketingkanalen en een verschuiving van het koopproces in de richting van ‘online’, is marketingplanning een kritische factor geworden voor het genereren van zakelijk succes en ROI. Tegenwoordig staan business- en marketingverantwoordelijken voor lastige keuzes: Hoe zorg ik dat mijn bedrijf online wordt gevonden? Blijf ik op dezelfde manier aan beurzen meedoen, of verklein ik mijn aanwezigheid en ga ik meer investeren in SEO? Ga ik meer content en video’s creëren of adverteer ik op LinkedIn? En deze dilemma’s zullen zich blijven voordoen. Deze workshop, waarin gebruik wordt gemaakt van een bewezen, op research gebaseerde methodiek voor het sturen van de vraag en het creëren van verkoopkanalen, helpt u om deze en andere vragen te beantwoorden.
Programma – Dag 1 (09:00 – 16:00):
- Keynote-presentatie (Rebecca Geier): The Six Grand Challenges of Marketing to Engineers, inclusief de belangrijkste bevindingen uit het onderzoeksrapport 2017 Smart Marketing for Engineers: European Union
- Documenteren van zakelijke doelen en groeimarkten ten behoeve van uw marketingstrategie
- Identificeren en definiëren van uw doelgroepen
- Evalueren van de sterke en zwakke punten, mogelijkheden en bedreigingen van uw huidige marketing
- Definiëren van de huidige en de gewenste marketingsituatie
- Ontwikkelen van marketingdoelen ter ondersteuning van uw zakelijke doelen
- Selecteren van de juiste inbound marketing-activiteiten
- Creëren van een marketing-scorecard om het succes te meten
- Opstellen van een actieplan
Programma – Dag 2 (09:00 – 13:00):
- Definiëren van doelen en thema’s voor uw content
- Definiëren van sleutelwoorden om uw content te optimaliseren
- Ontwikkelen van een plan voor het hergebruiken van uw content teneinde deze ‘als een product’ te behandelen
- Koppelen van content aan de verschillende processtappen.
Over Rebecca Geier
Rebecca heeft meer dan 25 jaar wereldwijde marketingervaring in technische en wetenschappelijke markten. Door de redactie van het Wall Street Journal werd zij verkozen tot een van de tien meest innovatieve ondernemers in de Verenigde Staten. In 2016 publiceerde Rebecca haar eerste boek: Smart Marketing for Engineers: An Inbound Marketing Guide to Reaching Technical Audiences. Voordat zij mede-oprichter werd van TREW Marketing, gaf Rebecca leiding aan marketing-programma’s bij verschillende technologie- en marketingbedrijven en was zij gedurende veertien jaar lid van het Marketing Leadership Team van National Instruments. Rebecca geeft regelmatig lezingen over effectieve marketing voor technische doelgroepen.
Aanmelden:
Thema: Smart Marketing for Engineers
Doelgroep: Leidinggevenden en medewerkers in een marketingteam die contacten onderhouden met een technisch publiek zoals ingenieurs, productontwikkelaars en wetenschappers.
Taal: Engels
Workshop-locaties:
- München, 12 + 13 juni 2017
- Berlijn, 15 + 16 juni 2017
- Aken, 19 + 20 juni 2017
- Eindhoven, 22 + 23 juni 2017
Deelnamekosten: € 1.750,00 (incl. BTW)
10% korting voor Elektor Green- en Goldleden
Lunch, workshop-documentatie en deelnemerscertificaat zijn in de prijs inbegrepen.
Hebt u nog vragen? Stuur een email naar events@elektor.com
Workshop "Smart Marketing for Engineers"
Indien u geïnteresseerd bent in de workshop, kunt u zich middels onderstaand formulier inschrijven.
Met uw aanmelding gaat u akkoord met de deelnamevoorwaarden.
Read full article
Hide full article